Alla inlägg under juni 2008

Av emma - 10 juni 2008 22:02

Hej kära läsare!

Har beslutat mig för att ta en bloggpaus, det finns inte ork och tid till att blogga just nu. Hur lång pausen blir är det ingen som vet. Kanske återkommer jag redan imorgon eller inte alls eller längre fram.

Jag gillar er alla!

Kramar

Emma Var Dag

mitt i livet

Av emma - 9 juni 2008 22:09

Jag jobbar natt i natt på HIA, det var jäääättelängesen som jag var inne och jobbade...känns lite gruvsamt. Lyckades sova idag på dagen i allfall, men man lär väl vara kräktrött ändå vid 4-tiden inatt. Då brukar den slå in den vidriga trötthetn, då är man så trött så man mår illa...

See ya!

//e

Av emma - 5 juni 2008 11:26

Har haft några härliga dagar med mina studiekamrater i Umeå...

Första kvällen hängde vi i Trollberget,vilket var väldigt mysigt. Vi hade en del att avhandla såklart, en del av oss lyckliga andra inte riktigt lika lyckliga.

Kajsa & Anette

Ulrika

Sanna klipper mig!! tack!

Sanna

Snygg-Kajsa

Världens lyckligaste Anette

Av emma - 1 juni 2008 23:36

Jag var glad idag över att jag hade ett projekt. Idag har jag städat ur Fredriks lägenhet, der var perfekt terapi en dag som denna. Det tog några timmar. Fredrik bar grejer från vind till förråd. Anna kom med lunch. Min röst har varit "trasig" men bättre än igår. Efter utstädningen så gick jag till lägenheten, det kändes dystert. Ibland vill man bara ha sällskap. Ringde Anna, de skulle äta thaimat, jag åt med dem, många skratt och trevligt. De e sambos nu och det är så roligt. Är så glada för dem. Promenerade en sväng med Anna-Carin. Sen gick ja till Åsa & Krikke, det var så längesen jag träffade dem. Trevligt, lite jobbigt med den här helskottas rösten bara. Sen blev det en promenad med Elin. Så blev inte ensam så långa stunder idag, det var skönt. Ibland bara vill man inte vara själv. Imorgon bär det av till Umeå.

I fredags var det HIA-fest, trevligt, fast känns lite som man gjort det där nu, det blir lite samma, samma. Lördag hade vi friplåtar till O'Learys och Treo Komp. Där lyckades vi hamna på Vimmelbild...


 Regina, Elin & Moi


En rätt ok kväll men den kunde vart bättre ;oD


Måste nog försöka blunda nu! Kram kram


Av emma - 1 juni 2008 08:41

...är i princip obefintlig. När jag jobbade på dagis för hundra år sedan så hade jag tappat rösten och var hemma från jobbet. När jag kom tillbaka så undrade barnen hur jag hade varit sjuk, jag berättade att jag tappat rösten då undrar Måns 4 år -Var tappade du den då???

Lite gulligt faktiskt.

Ha en härlig dag! //E

Ovido - Quiz & Flashcards