Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Veckans att göra lista...

Av emma - 17 januari 2009 15:06

SÖNDAG

forsätta på samma tema som lördagen...slappa och ta dagen som den kommer.

MÅNDAG
Lämna barn

Revidera uppsats, borde bara ta 2 timmar eller så.

Body Pump på Golds Gym kl 12

Lunch

Plocka lite

Hämta barn

TISDAG

V till spec tandvården kl 8.20

A ledig från dagis

En tur i längdspåret med A om väder...

Lunch

Mysa med A

Äta mellis med storebarnen och litet barn

Packa

Lämna över tjejerna :o(

Styrka på Golds

Påbörja städning av garderober

Försöka lägga mig i tid.

ONSDAG

Kliva upp i tid.

Ringa och tjata på förlossningen om jobb...

Sortera kläder som skall till kupan och kläder som jag kan fota och sälja på tradera.

Luncha på stan med den som behagar.

Sortera skolpapper i pärmar.

Bjuda in mig på middag hos den som behagar.

Body pump på Golds kl 19.30

Vila och äta nyttigt kvällsfika framför TV'n

Lägga mig i tid....

TORSDAG

Böjar jobba igen som sjuksköterska på mitt GAMLA jobb :o(

Förmodligen en power nap efter det...

Middag

Styrka på Golds?

Kanske en kopp te hos en vän?

Sova

FREDAG

Sovmorgon

Jobba kväll

LÖRDAG

Jobba dag

Kanske träna

Middag var?

Kanske ett glas vin?

Sova

SÖNDAG

Sovmorgon men inte för länge

Träffa en vän eller så?

Jobbar kväll...

Sova

MÅNDAG

Jobbar dag...

BARNEN KOMMER!!!


Helt plötsligt har jag fritid!!!

Kram E



 
 
teddy

teddy

27 januari 2009 20:44

ohhhhh tack för sympatierna. Jag behöver verkligen peppande uppmuntran nu. Tur att vi börjar med den så pass fort.
Håller tummarna för att du snart tjatat färdigt på förlosningen och får jobbet :)
Lycka till tjejen :)

http://www.caitlin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 maj 2009 14:21

Det var ju egentligen ett bra tag sedan det blev klart, eller i alla fall nästan, jag letar fortfarande någon låg förvaringsmöbel att ha vid de tapetserade väggarna på respektive barns sida.... Det gemensamma skrivbordet...Storebarn nummer 1 I's ...

Av emma - 30 mars 2009 23:44

...även i mitt vardagsrum kan man rymmas några fler nu. HÄRLIGT! Soffan är jag väldigt väldigt glad över. Jag kanske blir lycklig till slut.       ...

Av emma - 30 mars 2009 23:41

....är så gott som klart! Jag har numer ett 2  kvadratmeter större kök. Väldigt väldigt trevligt. Jag kan numera ha middagsgäster. Livet blir stegvis lite bättre.       ...

Av emma - 15 mars 2009 15:46

Imorgon drar jag till Sollefteå. Äntligen skall jag som färdig barnmorska få förlösa. Förhoppningsvis i alla fall. Det känns spännande, härligt, nervöst, roligt och fantastiskt. LÄÄÄÄÄNGTAR , med skräckblandad förtjusning.   //E ...

Av emma - 28 februari 2009 09:41

Lägenheten är verkligen ett kaos. Vi drar till fjällen...lämnar allt! Snickarvännen David har fått låna en nyckel.... Hoppas jag kommer hem till ett nytt kök och ett målat barnrum... Bilder kommer såklart! //E ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards