Alla inlägg under januari 2009

Av emma - 17 januari 2009 15:06

SÖNDAG

forsätta på samma tema som lördagen...slappa och ta dagen som den kommer.

MÅNDAG
Lämna barn

Revidera uppsats, borde bara ta 2 timmar eller så.

Body Pump på Golds Gym kl 12

Lunch

Plocka lite

Hämta barn

TISDAG

V till spec tandvården kl 8.20

A ledig från dagis

En tur i längdspåret med A om väder...

Lunch

Mysa med A

Äta mellis med storebarnen och litet barn

Packa

Lämna över tjejerna :o(

Styrka på Golds

Påbörja städning av garderober

Försöka lägga mig i tid.

ONSDAG

Kliva upp i tid.

Ringa och tjata på förlossningen om jobb...

Sortera kläder som skall till kupan och kläder som jag kan fota och sälja på tradera.

Luncha på stan med den som behagar.

Sortera skolpapper i pärmar.

Bjuda in mig på middag hos den som behagar.

Body pump på Golds kl 19.30

Vila och äta nyttigt kvällsfika framför TV'n

Lägga mig i tid....

TORSDAG

Böjar jobba igen som sjuksköterska på mitt GAMLA jobb :o(

Förmodligen en power nap efter det...

Middag

Styrka på Golds?

Kanske en kopp te hos en vän?

Sova

FREDAG

Sovmorgon

Jobba kväll

LÖRDAG

Jobba dag

Kanske träna

Middag var?

Kanske ett glas vin?

Sova

SÖNDAG

Sovmorgon men inte för länge

Träffa en vän eller så?

Jobbar kväll...

Sova

MÅNDAG

Jobbar dag...

BARNEN KOMMER!!!


Helt plötsligt har jag fritid!!!

Kram E



Av emma - 17 januari 2009 11:11

...de e jag det! //E

Av emma - 4 januari 2009 11:16

Det e V's födelsedag

HURRA HURRA HURRA

 8 år!

Fika!!


Sedan firades hon av släkt!!!

med håret farligt nära elden...

Klart tjejen skall ha smink....man fyller bara 8 en gång!!!


Den egenhändigt fixade tårtan!!!


Födelsedagsbarn, kusin Johanna, syster I & syster A...kusin Albin var i köket!!


 

Av emma - 3 januari 2009 00:34

Skulle ha en trevlig kväll med storebarnen, lilla barnet had somnat och eftersom vi lyckats vända rätt rejält på dygnet så var kl mycket innan vi drog igång med Monopol, eller Monopoly som vårat heter, jag fick det av min farmor och farmor i England för läääääääängesen.

Det var trevligt en stund, vi skrattade mycket och vissa gick det bättre för och vissa gick det sämre för...sämst för mig!!!

Inte för att jag inte visste det men det största barnet är en RIKTIGT dålig förlorare...mellanbarnet så snäll aå hon ville ge bort alla sina pengar till mig när mina tog slut. Jag var trött och höll skenet uppe för trots en del hårda ord så hade vi VÄLDIGT trevligt.


I har lite ont om pengar, men bara för en stund...



Mina pengar som tog slut väldigt fort...säger en del om mig!!

V hade MYCKET pengar HELA tiden!!!



Jag är ute ur spelet!!!!!

Flickorna börjar se ganska trötta ut....


GOD NATT!

Ovido - Quiz & Flashcards