Alla inlägg under mars 2008

Av emma - 31 mars 2008 08:44

...än man trott.

Jag och mannen med stort D som jag trodde jag skulle leva med resten av livet skall jag inte leva med längre. Vi har bestämt oss för att separera. Vi är helt överens och inte ovänner men det känns OTROLIGT tungt. Det är så mycket praktiskt som måste ordnas med. Gud, vet inte om jag orkar med det. Och vi har faktiskt haft några bra stunder i livet som är jobbiga att se tillbaka på...det gör såååååå ont. Berättar mera sedan...

Kram E

Av emma - 20 mars 2008 20:02

...på pass på gymet, pulz funktionell hette passet. Helskotta, det är 2 timmar sen och jag kan knappt gå upp för trappan. Det var rätt skoj, inte många tränar på en skärtorsdag. Så jag å Marie var ensam på passet ;oD.

Men oj min kropp kommer att skrika ajajaj imorgon.

Av emma - 20 mars 2008 20:00

...inspirerad av min fina kompis Marie!



Det e ju synd å inte visa alla fina kokböcker.

Av emma - 20 mars 2008 19:52

Glad påsk!

Okej då, glad påsk!

Jag tycker det är sådär med påsk.

Jag gillar inte allt krimskramspynt, fast samtidigt så har jag  alltid gillat det hos andra när jag själv var liten. Vi hade mer sparsamt med pynt, tack å lov. Men för barnen och traditionen så pyntar vi och varje år så tycker jag att det är rätt mysigt och påsken blir bra...förrutom alla sockerchockar. Flickorna har varit ute och sagt GLAD PÅSK! Fått mängder med godis....varför köpte jag godis till dem kan man undra. Lilla A var så stolt imorse med sin påskkärringsmundering.

Jag hur som helst pyntar sparsamt....här kommer årets pynt... Å så dessa gräsliga kaniner som har hamnat bakom gardinen, men som flickorna envisas med att ta fram...på en skala från 1-10....hmmmm noll tror jag faktiskt!Men en bedårande påskkärringLilla A

Av emma - 19 mars 2008 21:00

Lilla A sover

Mannen och storasyter I är på dam-basketmach...

V och jag myyyyyser med fruktsallad å tända ljus...

Då säger V - Mamma, det här var den mysigaste kvällen sen jag föddes.

Men hjärtat, man blev nästan tårögd, man borde verkligen spendera mer tid med ett barn i taget...

Men håller med om att det var väldigt, väldigt mysigt vi hann avhandla en hel del.

 Vårat fina fina fina mellanbarn


Mys på tumanhand!

Av emma - 19 mars 2008 18:45

...att jag blivit beroende?

Jag vill träna HELA tiden...

Har aldrig känt såhär förrut.

En ny kärlek...

Kär i gymet...

Tiden räcker dessvärre inte till för att träna alla dagar.

Styrketränat idag på morgonen. Vill egentligen gå på pass ikväll men D är inte hemma.

Imorgon tror jag att jag skall gå på aerobox...det verkar skoj!

Kram å puss

Av emma - 18 mars 2008 22:12

...att jag lagt ned träningen bara för att jag inte bloggar om den. Jag tränar...det skall ni veta och jag blir starkare och starkare.

//E

Av emma - 17 mars 2008 10:35

Jo, en stor händelse i helgen...

Idas basketlag kom 3'a i DM i sin åldersgrupp, de var jätteduktiga. De piskade Dragons och Ragunda. 5 lag var med. Hurra för dem...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards