Alla inlägg under februari 2008

Av emma - 29 februari 2008 08:32

vi firade henne igår...hemma hos anette, en supertrevlig kväll...

Hurra, hurra, hurra, hurra för Ulrika



Mina underbara blivande barnmorskekollegor

Anette, Ulrika, Sanna å Kajsa

Sanna

Anette

Av emma - 27 februari 2008 22:04

...fick sig ett besök från mig ikväll...åååhhh, vad duktig jag är. Ante och Kerstin varit här ikväll och kollat på LOST. David är i Skåne så han fick inte vara med på onsdagsklubben ikväll. Jag vet att inte alla gillar LOST men jag älskar det verkligen...det är sååå spännande. Nu blir det tvättstugan och sedan sova. G'natt!!

Av emma - 27 februari 2008 11:48

...imorse, men tji, I hemma och har feber och hon ville inte vara hemma själv. D fick träna själv så får jag träna själv kl 18...trist men kul.

Av emma - 27 februari 2008 10:06

Auktionerna som låg ute förra veckan på tradera gav mig 1841 kr, 233 bud...helt otroligt. Nu fick jag mig en skidjacka...

Har lagt ut lite nya auktioner här, happy biding! //E

Av emma - 27 februari 2008 08:10

Har kommit på att jag gillar hörn. Sen har jag kommit på att jag gillar att skriva som sådana oväsentligheter bara för att slippa plugga ;oD

Här kommer två hörn från vårt hem....


Av emma - 27 februari 2008 08:06

...i pimpa ditt sopskåptävling, hehe...galen tävling. Kolla in de andra bidragen hos Persilja.

Av emma - 26 februari 2008 22:46

Jo, vår ena undulat Kajsa dog ju för ett tag sedan. Vi har tyckt lite synd om Kalle som blev ensam. Varit lite tveksam till att sätta in en spegel. Men frågade på djuraffären och de tyckte absolut vi skulle sätta in en...sagt å gjort. Han har fått fnatt. Lämnar inte spegeln knappt en sekund. Han e såååå kär i sin egen spegelbild. Stackarn...

Av emma - 22 februari 2008 09:58

...då var man nöjd med sig själv en stund då...

Har vart på gym igen med maken. Han är en så förstående PT. Hade grym träningsvärk sedan  onsdagen. En övning klarade jag bara inte av. Helt omöjligt. Nu jädrar skall här tränas, minimum är 6 x i månaden annars e det inge ide...hehehe!

Måste få till lite promenader oxå, men just nu e det så isigt och sedan så är det så himla tråkigt...

//E som måste duscha...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards