Alla inlägg den 20 februari 2008

Av emma - 20 februari 2008 09:56

Idag på morgonen har jag och mannen varit å styrketränat ihop på Pulzinn. Eller ja, jag har tränat och han instruerat. Oj, vad han kan om träningslära han pratade om laktat, neuromuskulärt, bålträning och massa annat. Han menar att de första sex veckorna lär sig bara nerverna hur de skall klara en övning alltså neuromuskulärt, så musklerna i sig kan man glömma att det händer något med de veckorna...surt!

Det var i allafall trevligt att ses en stund. Även om han inte har så stort tålamod med mig. Han blir irriterad när jag inte förstår eller klarar en övning på en gång. Men hallå, bålträning e helt nytt för mig. Jag har bara tränat med maskiner förrut. Känns riktigt kul å träna och jag gissar att jag kommer att ha en grym träningsvärk imorgon. Det är synd bara att det skall vara så förbaskat dyrt. Nej hörrni, idag MÅSTE jag plugga...bye for now...

Ovido - Quiz & Flashcards