Alla inlägg den 1 februari 2008

Av emma - 1 februari 2008 12:36

När var jag det senast???? Lääääääängesen! Nu har jag i alla fall legat däckad i soffan i två dagar. Skulle eg haft praktik tre dagar på raken, jag bestämde mig för att vara hemma idag med men nu e jag pigg och det känns lite surt att jag är hemma. Jag hade kunna förlöst bebisar...suck!!

Har haft feber, inte mycket men lite och hela tiden. Ett tag funderade jag på om jag kanske blivit dålig pga av att nikotinet gicck ur kroppen. Men faktum e att V oxå varit hänging. Kanske mer logiskt att hon smittat mig. Nä tvätten väntar på å bli vikt...

//E

Av emma - 1 februari 2008 12:23

Före...















Inte så skoj eller hur....


Tänk vad lite vaxduk och färglada hinkar kan göra för ett sopskåp...























Bilden t h visar sorteringsskåpet, som inte e riktikt klart. Det tog slut på häftklammer och jag har inte klippt till vaxtyget...


Av emma - 1 februari 2008 09:55

Rätt svar är att storsnusarn har lagt ner...snusandet alltså. Trodde jag skulle ha dosan med mig till graven. Men har tagit mig i kragen och nu är det färdigt. Har varit utan snus i 7 dygn + lite timmar och håll i er, det går riktigt bra...trodde det aldrig. Fast fasen att man är lite hungigare än vanligt, aldrig får man vara riktigt glad. Nu gäller det att inte lägga på sig, det är forboten. //E

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards