Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

Japp...

Av emma - 22 februari 2008 09:58

...då var man nöjd med sig själv en stund då...

Har vart på gym igen med maken. Han är en så förstående PT. Hade grym träningsvärk sedan  onsdagen. En övning klarade jag bara inte av. Helt omöjligt. Nu jädrar skall här tränas, minimum är 6 x i månaden annars e det inge ide...hehehe!

Måste få till lite promenader oxå, men just nu e det så isigt och sedan så är det så himla tråkigt...

//E som måste duscha...


 
 
Ingen bild

queenbee

22 februari 2008 12:12

Håller med! Det är ju tråkigt! Du må hitta någon att gå med! Hur var det med idén med att lyssan på en bok?

 
Anna

Anna

22 februari 2008 17:36

Hej!

Vad duktig du är som har kommit igång med träningen! Och duktig som har slutat snusa med. (maken har slutat idag för sjuttioelftegången, så jag har förstått att det inte är någon picknick)

Pilates kan jag inte så mycket om, men jag tror nog att det är träning som passar de flesta. Allt beror ju på hur instruktören är. Träningen är tuff men med rätt coaching skall det gå bra!

Å lyckliga dig som läser till Barnmorska! Det är min dröm. Tänk vilket underbart jobb!!! Hoppas att jag om några år skall orka vidareutbilda mig med. Gissar att det tar några år för att få tillbaks studiemotivationen ;-)

Ha en fin fredagskväll!

http://anna-panna.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

26 februari 2008 18:38

GRATTIS till 2a platsen!
Snyggt jobbat: betydligt 3vligare att öppna sopskåpet numera, eller hur...
=0D

http://elaina.bloggagratis.se/2008/02/26/535236-yi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 maj 2009 14:21

Det var ju egentligen ett bra tag sedan det blev klart, eller i alla fall nästan, jag letar fortfarande någon låg förvaringsmöbel att ha vid de tapetserade väggarna på respektive barns sida.... Det gemensamma skrivbordet...Storebarn nummer 1 I's ...

Av emma - 30 mars 2009 23:44

...även i mitt vardagsrum kan man rymmas några fler nu. HÄRLIGT! Soffan är jag väldigt väldigt glad över. Jag kanske blir lycklig till slut.       ...

Av emma - 30 mars 2009 23:41

....är så gott som klart! Jag har numer ett 2  kvadratmeter större kök. Väldigt väldigt trevligt. Jag kan numera ha middagsgäster. Livet blir stegvis lite bättre.       ...

Av emma - 15 mars 2009 15:46

Imorgon drar jag till Sollefteå. Äntligen skall jag som färdig barnmorska få förlösa. Förhoppningsvis i alla fall. Det känns spännande, härligt, nervöst, roligt och fantastiskt. LÄÄÄÄÄNGTAR , med skräckblandad förtjusning.   //E ...

Av emma - 28 februari 2009 09:41

Lägenheten är verkligen ett kaos. Vi drar till fjällen...lämnar allt! Snickarvännen David har fått låna en nyckel.... Hoppas jag kommer hem till ett nytt kök och ett målat barnrum... Bilder kommer såklart! //E ...

Ovido - Quiz & Flashcards