Direktlänk till inlägg 12 augusti 2007

3,5 timma...

Av emma - 12 augusti 2007 12:52

...kvar tills tåget hemåt går. Sovit på dagen idag, vaknade på tok för tidigt...kl 10.30 Fast kanske bra, då kanske jag får slå ihjäl några timmar av den oändligt långa, tråkiga tågresan genom att slumra en stund. Synd bara att D fick ta med sig laptopen hem, så jag akn inte lyssna på MONEYBROTHER. Tror att jag måste köpa KING, bara för att det är en intervju med Anders Wendin. D kan få den i present av mig, men jag tror jag läser den först på tåget ;o)

Tack, K för sängplats hela veckan, tack för skratt och vinkvällar som påminde om våra kvällar på Regementsgatan 15, tack för utskrift av inbjudan till kräftskivan, så kul att ni kommer. Som sagt man kanske kan få se lite mer av dig i Jämtland nu...JAG E SÅ GLAD, hehehehe!

Tack H, för att du hade tid att träffa mig, tänkte ett tag åka till Uppsala idag, hade varit kul att träffa barnen och mannen. Men kände att jag inte orkar släpa på tunga väskan...Jag saknar dig redan!

Tack Anna å Ella som bjöd mig på världens största morotskaka för att fira att jag kommit in på barnmorskeprogrammet. Saknar dig Anna! Varje dag! Flytta "hem" till Östersund någon gång, fsat behåll lägenheten på Gotland ;oD. Tänker på dig när du nu vandrar i de lappländska fjällen. Om ni pratar med Mattias, fråga honom om han menar allvar med att jag får vara medryttare på Helikopter??

Snart, mycket snart får jag krama och pussa de tre små flickorna och jag längtar så.

All kärlek i världen!  //E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 maj 2009 14:21

Det var ju egentligen ett bra tag sedan det blev klart, eller i alla fall nästan, jag letar fortfarande någon låg förvaringsmöbel att ha vid de tapetserade väggarna på respektive barns sida.... Det gemensamma skrivbordet...Storebarn nummer 1 I's ...

Av emma - 30 mars 2009 23:44

...även i mitt vardagsrum kan man rymmas några fler nu. HÄRLIGT! Soffan är jag väldigt väldigt glad över. Jag kanske blir lycklig till slut.       ...

Av emma - 30 mars 2009 23:41

....är så gott som klart! Jag har numer ett 2  kvadratmeter större kök. Väldigt väldigt trevligt. Jag kan numera ha middagsgäster. Livet blir stegvis lite bättre.       ...

Av emma - 15 mars 2009 15:46

Imorgon drar jag till Sollefteå. Äntligen skall jag som färdig barnmorska få förlösa. Förhoppningsvis i alla fall. Det känns spännande, härligt, nervöst, roligt och fantastiskt. LÄÄÄÄÄNGTAR , med skräckblandad förtjusning.   //E ...

Av emma - 28 februari 2009 09:41

Lägenheten är verkligen ett kaos. Vi drar till fjällen...lämnar allt! Snickarvännen David har fått låna en nyckel.... Hoppas jag kommer hem till ett nytt kök och ett målat barnrum... Bilder kommer såklart! //E ...

Ovido - Quiz & Flashcards