Alla inlägg den 29 maj 2007

Av emma - 29 maj 2007 09:24

Fick ett roligt telefonsamtal idag. En kompis mamma hade lämnat mitt namn till försvaret. De behövde en sjuksköterska som skall vara med vid en minröjning på flygfältet Bynäset på Frösön i några dagar i juni. De undrade om jag hade möjlighet att ställa upp. Kul tyckte jag, och lönen var inte fy skam, 200 kr i timmen. Inte helt fel med lite extra semesterpengar :oD. Fyra av de dagar då de behövde någon kunde jag, så de tog jag utan att tveka. Enligt henne som jag pratade med så var det inte ofta det inträffar något vid sådana här "röjningar" men som säkerhetsåtgärd måste det ändå finnas en "syrra" på plats. Man får väl hoppas på fint väder. Det är klart att det vore ju lite spännade om det händer någonting så man får lov att agera...

Har jobbat kväll i kväll och haft en rätt så hektisk kväll, men de är nästan de arbetspassen som är roligast, det är ju döden då det inte händer något på jobbet...börjar 7 imorgon så det är väl bäst att lägga huvudet på kudden nu. God Natt!! //E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards