Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Fick ett mail...

Av emma - 15 oktober 2008 12:24

...av ett föräldrapar, de hade räknat ut min mailadress inom landstinget. De tackade mig för en fantastisk förlossning. Sånt är stärkande. Jag kanske blir en barnmorska till slut.  Förstår ni att jag kommer att ha världens häftigaste yrke, världens häftigaste!! De skickade med denna bild.

 
 
Sofia

Sofia

16 oktober 2008 15:07

coooooooooooooolt! det måste ha värmt. fint av dem att göra så! kram

http://www.sofiabess.blogspot.com

 
Anna

Anna

17 oktober 2008 18:44

Åh, vilken underbar känsla! Vad avis jag är! Tänk, barnmorska!!! Just nu kan jag bara INTE tänka mig att läsa flera år till, men jag hoppas att suget kommer tillbaks! Vilket drömyrke det ändå är!

Trevlig fredagskväll!

http://anna-panna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lindales

17 oktober 2008 20:51

Vilken fin bild! Självklart kommer du bli en suverän barnmorska1 kramkram

 
rosalucia

rosalucia

18 oktober 2008 20:31

Ja det måste vara ett häftigt yrke...mirakel varje dag!!!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamma

20 oktober 2008 11:19

Ohhh, vad härligt! Vad glad jag blir, alldeles rörd, tårögd och stolt!!! Fin bild av den blivande barnmorkan.

 
Ingen bild

Persilaj

23 oktober 2008 08:51

Barnmorskor måste vara de mest uppskattade människorna. All eufori man upplever när allt är över spiller ju över på barnmorskorna. Jag har bara goda erfarenheter av dem alla. Har varit med om flera då jag ju fött flera barn och dessutom haft några långa förlossningar med skiftbyten. Blir tårögd av bilden. Den lyckan man har när den där godbiten finns hos en är så obetalbar. Kom just ihåg en rolig förlossningshistoria, men jag kanske tar den på min blogg då du har begränsat med utrymme här. Har läst ikapp och kikat på lägenheten. Supermysigt!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 maj 2009 14:21

Det var ju egentligen ett bra tag sedan det blev klart, eller i alla fall nästan, jag letar fortfarande någon låg förvaringsmöbel att ha vid de tapetserade väggarna på respektive barns sida.... Det gemensamma skrivbordet...Storebarn nummer 1 I's ...

Av emma - 30 mars 2009 23:44

...även i mitt vardagsrum kan man rymmas några fler nu. HÄRLIGT! Soffan är jag väldigt väldigt glad över. Jag kanske blir lycklig till slut.       ...

Av emma - 30 mars 2009 23:41

....är så gott som klart! Jag har numer ett 2  kvadratmeter större kök. Väldigt väldigt trevligt. Jag kan numera ha middagsgäster. Livet blir stegvis lite bättre.       ...

Av emma - 15 mars 2009 15:46

Imorgon drar jag till Sollefteå. Äntligen skall jag som färdig barnmorska få förlösa. Förhoppningsvis i alla fall. Det känns spännande, härligt, nervöst, roligt och fantastiskt. LÄÄÄÄÄNGTAR , med skräckblandad förtjusning.   //E ...

Av emma - 28 februari 2009 09:41

Lägenheten är verkligen ett kaos. Vi drar till fjällen...lämnar allt! Snickarvännen David har fått låna en nyckel.... Hoppas jag kommer hem till ett nytt kök och ett målat barnrum... Bilder kommer såklart! //E ...

Ovido - Quiz & Flashcards