Alla inlägg den 24 september 2007

Av emma - 24 september 2007 22:18

Varit på "viktis" ikväll. Min storebror skrev in sig. Vi e lika långa, han startar på samma vikt som jag ligger på nu, vi har samma målvikt, shit vilken tävling det kommer att bli. Jag måste vinna. Nu blir det stenhårt, jobbigt!

I alla fall så har jag inte varit där på länge. Det har blivit en del vin på helgerna och jag har till och med börja slarva med godis till och från. Som jag förr hade totalförbud på. Jag tänkte att jag nog gått upp i vikt under dessa veckor men...de var faktiskt minus på vågen.. Inte mycket, ynka -0,1 kg, hehehe, nästan plus. Men detta betyder att jag gått på jämnvikt och det har gått bra, lovely.

E rätt s peppad nu faktiskt!

18 kg kvar....kanske det blir beach 2008 trots allt hellre det än fat "bitch" 2007, eller ännu värre fatest "bitch" 2006.

God Natt!

Eder vän i cyberspace //Emma

Av emma - 24 september 2007 09:02

Den har egentligen fortlöpt ganska smärtfritt. Hon gnällde till någon gång vid 23.30 Men somnade om. Sedan vid 3.30 kom hon till oss, vilket hon ALDRIG brukar göra. Hon var INTE ledsen vilket förvånade mig. D gick upp och gjorde välling. Hon låg kvar klarvaken i vår säng, säkert en timme. Fortfarande inte ledsen, men en hel del funderingar på hur hon skulle kunna linda oss runt lillfingret och få tillbaka sina nappar. -Mamma, kan vi hälsa på Klara och "Molly-Stina" imorgon, så kanske jag kan låna mina nappar.

-Mamma, kan vi köpa en napp. -Mamma, jag e inte stor tjej! Så söt var hon, när hon låg där mellan oss som världens underbaraste varelse och viskade fram sina funderingar. Imorse fick hon sova ut. D tog I & V till skolan. Lilla A vaknade 8, vanligtvis brukar det vara 7. När hon vaknade var det första hon sa -Jag vill ha MINA nappar nuuuuuu! Stackars liten!

På dagis berättar hon stolt om att hon har gett bort dem till "Molly-Stina".

Tvära kast, pendlar mellan stolthet och förtvivlan. Tappra, tappra lilla A, jag älskar dig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards