Alla inlägg den 25 september 2007

Av emma - 25 september 2007 22:04

Träffades i basgruppen idag, min andra familj. Det var kul att ses allihopa igen. Mycket att avhandla. För mig var det väldigt bra med en genomgång av menscykeln. Jag lär mig MYCKET av det och en del poletter faller på plats. De andra tror jag lär sig bättre av att plugga själv men så funkar inte jag, buhu...fast jag håller nog med A att om vi sitter så varje dag så blir det nog inge vidare, man måste ju plugga lite på egen hand oxå och sedan få feed-back  och de andras reflektioner. Men de är så duktiga allihopa Sanna, Kajsa, Anette och Ulrika, jag får rååååååå-ångest och börjar tro att jag kanske inte kommer att klara upp det här, jag kanske helt enkelt e blåst även om det är bitar som faller på plats när jag hör de andra prata. Skall jag lura mig själv genom denna utbildning oxå, som jag gjorde vissa delar av ssk-utbildningen??

Nä, jag måste traggla, traggla och traggla och sedan funkar jag ju lite så att kniven på strupen gäller.

Hur som helst är de de bästa kursare man kan ha min lilla basgruppsfamilj och jag e sååååå glad att jag har dem. Idag åt vi lunch på potatisbaren, mums vad gott och helt ok för en viktväktare som jag, även om det är en del olja i maten...har iallafall gått bra idag med viktväkteriet, undrar just hur det gått för storebror.

Den som är i Östersund någongång, besök Potatisbaren, värt sitt besök om du frågar mig.

Ovido - Quiz & Flashcards