Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av emma - 14 augusti 2008 09:28

...huvudlöss, fy fan vilket elände ;o(

Alla tre tjejerna är drabbade. Luskammade dem och mig själv igår. Hittade 6 st på I, V hade 1 och lilla A hade 4 st. Gråt och tandagnissel vid kamning och ännu värre vid behandlingen som luktade satan. Nu blir det kamning varje dag i en vecka och sedan ny behandling och kamning i ytterligare en vecka. Behöver jag berätta att de är inga tunnhåriga flickor vi pratar om, de är hårfagra så det förslår. Lilla A var egentligen tapprast av dem alla. Inga löss på mig, men men det blir väl kamning hela veckan för mig med. Som grädde på moset blev Stora I som plötligt blev liten getingstucken igår också.

Gråtande... Hon-Jag lovar att det är den 13:e idag, sån otur som jag har.  Jag-Ja, Lilla I det är den 13:e. Hon-Jag förstod det....


//E

Ovido - Quiz & Flashcards