Alla inlägg den 9 februari 2009

Av emma - 9 februari 2009 12:00

Stringhyllan i köket

Mantrat...

Som måste få en större ram för att ta ut sin fulla rätt...

Duken som inte passade hemma hos min mor och far...

Burkar..jag gillar dem och brickor! Den fina gula med vaxdukstyg från Amsterdam. Den har jag fått av fina vännen Marie.

Byrån i hallen. Tulpanerna som jag fick i fredags av Marie, Anna, Emma, Carro och Sofia innan den fantastiska Hello Safride konserten.

Alster i hallen...saknar konstverk av V, hon har bara inte intresset.

Av emma - 9 februari 2009 11:23

Åkte till IKEA i Birsta med fina vännerna Marie och Anna förra veckan.

A's rum var det rum som fick face-lift denna gång...

Här kommer lite bilder.

Ny lampskärm och krukväxter


Ny skrivbordlampa...och en ommöblering. Nu skall jag bara måla skrivbordet, vad tycker ni. Samma färg som stora skåpet som kommer på nästa bild, eller kanske knallgult, eller rött??? kom med tips.

Man kanske inte ser färgen så bra, men skåpet är ljust turkost.

Nya mattor...

Vilken färg skall jag måla nattduksbordet??

Och skall jag inte vitlackera golvet månne?

Ovido - Quiz & Flashcards