Alla inlägg den 23 februari 2009

Av emma - 23 februari 2009 23:35

...så får man bara inte bli sjuk eller skada sig eller så. Men GUESS WHAT!

Det är just vad jag har gjort. Jag har brutit tummen. Toppen, verkligen, verkligen toppen. Perfekt timing....NOT!

// Eder E
Av emma - 23 februari 2009 23:27

...i fredags var min pappa här och hjälpte mig med att riva lite i köket och garderoberna från tjejernas rum som gick in i köket så att säga. Mitt kök har varit ganska trångt. Nu kommer jag att få ett 2 kvadratmeter större kök. Här kommer lite före och under renoveringbilder....

Före...typ...


 Tomt skafferi


Provisorikst skafferi & städskåp


Från tjejernas rum, kylskåpet, bakom garderoben...


Garedrobsinnehåll...håll  tummarna för att det blir klart innan tjejerna är tillbaka....


Ett stort hål i väggen till tjejernas rum. Denna skall byggas igen och fortsättning följer!


Ovido - Quiz & Flashcards