Alla inlägg den 1 april 2008

Av emma - 1 april 2008 21:03

Vet inte riktigt vad jag gjort utan mina föräldrar. Nu under denna första fas i vår separation, då vi ej hunnit hitta former för hur vi skall bo. Hur vi skall vara, vad vi skall säga och vad vi skall göra. D bor hos en vän till oss. Vi umgås, han äter middag hos oss. Han är med barnen. Men jag sover med dem. Behövde andas. Jag sover i Ringsta i natt. Mamma är i Härnösand. men min pappa är här. Han är sååå bra. Frågar inga onödiga frågor, men finns som ett stöd. Trygg och bra. Skall somna i sängen på övervåningen samtidigt som han tittar på champions leauge precis som jag gjort så många gånger när jag var liten. Till ljudet av en fotbollsmatch. Det känns oerhört tryggt. Längtar efter trollen, men antar att det är bra att träna. Kram kram E

Ovido - Quiz & Flashcards