Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av emma - 9 oktober 2007 14:18

...eller andra förresten hon var ju faktiskt med på en innan utbildningen började. Lovar att det bara blir jag av oss fem som inte kommer att få någon förlossning på dessa fältstudiedagar. En pojke var det, har inte pratat med henne men jag e sååååå avundsjuk. Kram kram till henne!

Av emma - 9 oktober 2007 14:12

Varför måste det alltid vara så med studier att man skall ha något hängande över sig för jämnan. Idag hade jag i o f s bestämt mig för att städa och sedan sitta om jag fick tid över....det har tagit precis hela dagen att städa. Fan, man blir ju galen, komplett galen över att aldrig komma ikapp. Aldrig att städ, tvätt och fix kan ha ett jämnt skönt tempo. Det är samma där miljarder saker som hänger över en...Nä, sätta sig med böckerna nu känns ju meningslöst, skall hämta A om 45 minuter. Hinner precis bädda i nya sängkläder i vår säng och måla toadörren en andra strykning om jag slutar skriva nu så kanske jag hinner hänga en tvätt oxå....imorgon blir det IKEA, tror jag i alla fall om David följer. Vill helst inte åka själv för det är så trist...over and out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards