Alla inlägg den 14 maj 2008

Av emma - 14 maj 2008 22:35

...faktiskt mår jag rätt ok. Har fått träna idag, min kära mor var här och var med "trollen". Tack å bock! Det var grymt skönt!

Jag har inte samma ångest idag, inte samma klump i magen. Fast e lite orolig för min barnfria vecka, måste boka upp den. Annars blir det så jobbigt. Måste hursomhelst plugga en hel del. Har ju ingen praktik  utan bara tid till förfogande...det blir skönt också. Tänkte försöka få undan så mycket som möjligt så jag kan ha barnen korta dagar veckan därpå, sedan blir det Umeå.

Skall försöka sova nu men det blir nog svårt, jag har fortfarande svårt med sömnen, sover rätt så kasst varje natt, inte undra på att man ser ut som ett lik.

Appropå se ut, så finns det inget ont som inte har något gott med sig. Jag har utan att anstränga mig nämnvärt gått ned 7,5 kg sedan slutet på mars. Ibland e det bra att må dåligt...och springa på gymet.

G' natt!

Ps: man blir lite ledsen när man läser det här...

Ovido - Quiz & Flashcards