Alla inlägg den 19 maj 2008

Av emma - 19 maj 2008 21:30

...jag skulle mysa, för mig själv. Titta på Cashmere Maffia....men va tusan det var ju säsongsslut förra måndagen....SURT!

Jaja, American Idol får väl duga.

Har varit hos Anna B ikväll. Det var trevligt, pratstund med Elin, Anna, Fredrik och ffa Sigge, vilken charmör den ungen är...fick krama lite på honom i brist på mina egna troll.

Kram kram Emma

Av emma - 19 maj 2008 17:37

Har just suttit i min ensamhet och avnjutit en mycket god middag...är proppmätt! Jag njuter idag av ensamheten. Anna-Carin bjöd mig på lunch på PAUSE idag, jättetrevligt som vanligt när man träffar ACO. Hon är verkligen en räddare i nöden, en vän att lita på, hon finns alltid där när man behöver stärkande ord osv. Nu har hon också det lite kämpigt i livet, hon var ledsen idag och jag kanske inte är den bästa tröstaren men hoppas att några av mina ord stärkte henne. Jag har gymmat idag, fick ett helt nytt träningsprogram, skoj...men svårt å tungt. Imorgon skall jag köra det på allvar. Har jädrigt ont i rumpan efter 1 mils promenad runt frösöberget igår.

Nu skall jag zappa lite och vet ni, jag får bestämma själv vad jag skall titta på...KRAM E

Måndagsmiddag!

Av emma - 19 maj 2008 17:30

Hade en trevlig kväll med tjejer jag egentligen inte känner, jag känner till dem och de är lätta att lära känna. Åt god mat, drack en hel del vin, sjöng och pratade och gick ut på O'Learys. En rakt igenom lyckad kväll med en lagom bakfylla under söndagen.

Elin å Ullis, Hanne var på G:a teatern en sväng ;oD 


 Var på Albins kalas med D och barnen, det var mycket trevligt och jag är glad över att D fått träffa dem (mina närmaste) igen efter krisen. D var också glad över att träffa dem. Jag inser mer och mer att jag är glad att D är den han är, och att han alltid kommer att vara den bästa pappan till våra flickor och där har jag inte gjort något galet val. Men vi var bara inte ämnade för varandra.

//är glad E

Ovido - Quiz & Flashcards