Alla inlägg den 27 maj 2008

Av emma - 27 maj 2008 12:09

...eller??

Den går i alla fall varm på Tallåsvägen i alla fall. Jag och A och V dansade i köket igår till denna sköna låt, I tycker mest att vi är lite pinsamma ;oD


Denna tål att lyssnas på igen,igen och igen....Håll till godo!


Av emma - 27 maj 2008 11:28

Fick några klokord av en vän igår, skall försöka att anamma dem...



"Lycka är inte ett tillstånd, det är ett val!"


//E

Av emma - 27 maj 2008 10:53

...när man är med kära barnen.

Det var några dagar sedan sist.

Jag är på en berg och dal bane färd när de gäller mina känslor...

Jag är uppe och nere i samma minut. Har haft mycket ångest i helgen och det hör väl till. Ibland är den lättare att hantera än andra gånger. Morsdag var en underlig dag. Inte för att jag brukar bli uppvaktad men, jag brukar slippa laga mat och få det lite fridfullt. I år var det inte så. Man lär sig.

Har umgåtts en del med Anna-Carin. Utan vänner skulle man gå under...

Fint väder var det och det hjälper också ibland.

Jag har sån lust att slå sönder saker, konstigt. Jag tränade inget i helgen och kanske var det det som gjorde att jag inte fick utlopp. Idag har jag tränat, grymt skönt.

Det går lite trögt med studierna, har en del att plugga, åker till Umeå på måndag.

Har egentligen inte tid att skriva det här. MÅSTE plugga...

Så, all for now! Kram E

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards