Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Den här kan man inte bli less på...

Av emma - 27 maj 2008 12:09

...eller??

Den går i alla fall varm på Tallåsvägen i alla fall. Jag och A och V dansade i köket igår till denna sköna låt, I tycker mest att vi är lite pinsamma ;oD


Denna tål att lyssnas på igen,igen och igen....Håll till godo!


 
 
Sofia

Sofia

27 maj 2008 17:00

Har ju hört den här låten 100 ggr, men har fazen ingen aning om vem som sjunger den. svänger gör det i af! AAAHHHHH vad roligt att du finns här!!! Jag önskar i hemlighet att varenda människa hade en blogg. Jag såg en bild på dina barn här längre ned, herregud vad vackra de är. Bra jobbat Cooper! Såg även en bild på Hans, så fin han är! Han läser säkert här också: Hans du är himla fiin! Vilket viktigt jobb du har, eller du är under utbildning? Barnmorska? Kan tänka mig att du kommer bli en ypperlig sådan Trygg och lugn. Hörs snart igen. kram kram.

http://www.sofiabess.blogspot.com

 
Ingen bild

Emma

27 maj 2008 18:35

Sofia, det är det som är kråksången med sången att det spelar ingen roll att man hört den 100 000 gånger, den e lika bra...fast det är nog mycket för att döttrarna gillar den, vi gillar den tillsammans...Kram

 
Ingen bild

queenbee

27 maj 2008 19:04

Har också spelatlåten hela dan,den blir bara bättre, skönt gung, men vem är artisten? Är han anomym?

 
Ingen bild

Emma

27 maj 2008 20:30

Queenbee, han heter Jason Mraz, hela skivan e riktigt trevlig. Du får önska dig den i present...kram

 
Anna

Anna

27 maj 2008 21:08

Håller med!

Den är skitsvängig! Man blir på SÅ gott humör. Vilket är MYCKET välbehövligt såhär i tentatider...

Kram

http://anna-panna.bloggagratis.se

 
Pippi

Pippi

30 maj 2008 14:34

Ja, den är verkligen underbar! Snacka om att man känner sig glad när man hör den här låten - det _går_ inte att sitta still :)
Lycka till med studierna och jag tror att du kommer upp på livspinnen snart igen.

http://langstrump.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 maj 2009 14:21

Det var ju egentligen ett bra tag sedan det blev klart, eller i alla fall nästan, jag letar fortfarande någon låg förvaringsmöbel att ha vid de tapetserade väggarna på respektive barns sida.... Det gemensamma skrivbordet...Storebarn nummer 1 I's ...

Av emma - 30 mars 2009 23:44

...även i mitt vardagsrum kan man rymmas några fler nu. HÄRLIGT! Soffan är jag väldigt väldigt glad över. Jag kanske blir lycklig till slut.       ...

Av emma - 30 mars 2009 23:41

....är så gott som klart! Jag har numer ett 2  kvadratmeter större kök. Väldigt väldigt trevligt. Jag kan numera ha middagsgäster. Livet blir stegvis lite bättre.       ...

Av emma - 15 mars 2009 15:46

Imorgon drar jag till Sollefteå. Äntligen skall jag som färdig barnmorska få förlösa. Förhoppningsvis i alla fall. Det känns spännande, härligt, nervöst, roligt och fantastiskt. LÄÄÄÄÄNGTAR , med skräckblandad förtjusning.   //E ...

Av emma - 28 februari 2009 09:41

Lägenheten är verkligen ett kaos. Vi drar till fjällen...lämnar allt! Snickarvännen David har fått låna en nyckel.... Hoppas jag kommer hem till ett nytt kök och ett målat barnrum... Bilder kommer såklart! //E ...

Ovido - Quiz & Flashcards