Alla inlägg den 16 maj 2008

Av emma - 16 maj 2008 16:28

....är jag vad skall man kalla det??? Själv...

Just nu leker I med A, det är så roligt att lyssna på dem. A är så  lycklig eftersom det är sällan, storasyrran ställer upp. Hon skrattar hela tiden och försöker imponera på I. Riktigt kul. I är så snäll och leker på A's villkor. De bygger duplo-slott. V har cyklat ner på skolan, hon skulle visst hämta något. Men hon har varit borta ett tag nu, skall man behöva blir orolig nu också. Nä, jag tror fakiskt inte det. Jag har städat och fejat, vikt in all tvätt i garderoberna. Plockat ner vinterkläderna. T o m vattnat blommorna som brukar vara D's jobb. Han kommer att komma till ett fint å städat hem.

Jag skall göra korvstroganoff och ris om en stund. Sen kommer D vid 18.30

Nu kom min kära V hem från sin cykeltur. Vi gjorde en "fuling" idag jag och storebarnen och fikade på "Svenssons" innan vi hämtade lilla A på dagis. Det är härligt att vara själv med de stora bland. Man får prata med dem om allt möjligt. Jag skall på after work med Anna B idag. Det skall bli riktigt trevligt. Fast egentligen bord man haft sig ett glas vin redan nu...det är ju helg. Kram på er! //E

Ovido - Quiz & Flashcards