Alla inlägg den 20 maj 2008

Av emma - 20 maj 2008 19:13

...har fått sin plats ovanför soffan i lägenheten...visst e han snygg!!!!

Jaja, jag vet att de är de som tycker att han har en viss likhet med D, och jag vet ju att D också är snygg, det går ju inte ta ifrån honom.

Tack Mogge!! För affischen...den e stor och fin så så fin. Nu har jag allt!! Hahahaha! //E


 

Mmmmm...Anders Wendin!!!


Av emma - 20 maj 2008 12:41

...idag pluggar jag, riktigt duktigt. Har suttit och skrivit på datorn i 1, 5 timme ;o(

Fast nöjd med mig själv, måste bara ta en liten bloggpaus. Det är skönt å beta av...har nu bara 2 intervjuer, färdigställa ett arbete och såklart läsa inför Umeåveckan v 23....

Jag avsätter 4 timmar per dag till studier, det är lagom, orkar inte riktigt mer. Skall träffa Anna B med Sigge, Marie med Klara å Stina och Elin i badhusparken vid 14...nice! Och så kanske Susanne med Moltas och Ida-Lova kommer med. Klart att det känns lite konstigt att inte ta med mina barn, men nu är det som det är. Jag måste försöka tänka att jag vet att de har det bra. Jag kanske kan tänka annorlunda sedan när jag inte har studier som hänger över mig att när jag väl börjar jobba så kanske jag kan vara hemma med A någon ledig dag då jag inte har barnen. Men nu känner jag att det är för mycket som hänger över mig. Nästa vecka när jag har barnen skall de få vara lediga från fritids och A skall nog få vara hemma någon dag och snart är det sommarlov. Härligt!

Nä, en kopp kaffe nu och sen blir det plugg fram till 14!! Kram eder E

Ovido - Quiz & Flashcards