Direktlänk till inlägg 23 maj 2008

Jag är på gott humör...

Av emma - 23 maj 2008 12:32

...vill inte vara bitter, är inte bitter men måste tipsa er om en gudomlig låt...självklart MONEYBROTHER


GOLDEN LONELY

You breaking up my happy home
I can see where this is turning now
Just a look and there you go
All that I was building's burning down

Why you doing this to me
Make me suffer endlessly

One hand on my shoulder
A quick goodbye it's over

Seven days is much to long
What's the point in me returning now
Just a week ago I'd sworn
Ain't no way that this is ending now

Time and Time again
Going through what I can't stand

Walking out that door
Once, my friend, but not no more
This can't be true
Oh, baby, it was you

Girl you left me lonely
Right down there lonely
And I wish you're lonely too
Shot through the heart and left to die
Wasted in the streets I cried
Are you lonely too


Klart att ensamheten gör den ännu skörare...men den är sååååå fin. Jag menar inte att den speglar det jag upplever, inte ordagrant, men den här killen Anders Wendin vet vilka knappar han skall trycka på....


Jag önskar jag kunde lägga in låten för lyssning, men jag vet inte hur jag gör, den finns tyvärr inte på YouTube...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 maj 2009 14:21

Det var ju egentligen ett bra tag sedan det blev klart, eller i alla fall nästan, jag letar fortfarande någon låg förvaringsmöbel att ha vid de tapetserade väggarna på respektive barns sida.... Det gemensamma skrivbordet...Storebarn nummer 1 I's ...

Av emma - 30 mars 2009 23:44

...även i mitt vardagsrum kan man rymmas några fler nu. HÄRLIGT! Soffan är jag väldigt väldigt glad över. Jag kanske blir lycklig till slut.       ...

Av emma - 30 mars 2009 23:41

....är så gott som klart! Jag har numer ett 2  kvadratmeter större kök. Väldigt väldigt trevligt. Jag kan numera ha middagsgäster. Livet blir stegvis lite bättre.       ...

Av emma - 15 mars 2009 15:46

Imorgon drar jag till Sollefteå. Äntligen skall jag som färdig barnmorska få förlösa. Förhoppningsvis i alla fall. Det känns spännande, härligt, nervöst, roligt och fantastiskt. LÄÄÄÄÄNGTAR , med skräckblandad förtjusning.   //E ...

Av emma - 28 februari 2009 09:41

Lägenheten är verkligen ett kaos. Vi drar till fjällen...lämnar allt! Snickarvännen David har fått låna en nyckel.... Hoppas jag kommer hem till ett nytt kök och ett målat barnrum... Bilder kommer såklart! //E ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards